عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 149
نویسنده : siteiran

۲۰ قسمت از بدنتون که احتیاجی بهشون ندارید! ۲۰ قسمت از بدن هست که بر اساس نظریه تکاملی داروین، باقی مانده از اعضا اجداد انسانهاست که در بدن انسان به صورت کوچک و بدون عملکرد باقی مانده است:
۱) ارگان ومرونازال VOMERONASAL ORGAN: یا ارگان جاکوبسون که حفره ای است در پل های بینی دو سمت با گیرنده های شیمیایی که در انسان عملکردی ندارند. در جانوران پست تر وظیفه درک ماده شیمیایی فرومون رو بر عهده دارند
۲) عضلات خارجی گوش: ۳ عضله هستند که در بخش خارجی گوش واقع شده اند و در سایر حیوانات نظیر خرگوشها و سگها، وظیفه حرکت مستقلانه گوش از سر را بر عهده دارند. اما انسانها هنوز دارای آن هستند و توسط این عضلات است که بعضی از افراد می‌توانند گوششان را تکان دهند



:: موضوعات مرتبط: علمی , فناوری , ,
:: برچسب‌ها: عضله , وظیفه , عهده , انسان , دنده , جفت , ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 253
نویسنده : siteiran

ترفند تماس با شماره دایورت شده همانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد . بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ای دایورت می‏کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد. در نتیجه هیچ نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‏کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنم که با استفاده از آن می‏توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‏زده می‏شود که چطور شما توانسته‏اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‏تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‏هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , تماس , شماره , دایورت , تلفن , گوشی ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 113
نویسنده : siteiran

تماس رايگان تلفني از داخل جي‌ميل ممكن شد گوگل با ارائه سرويس جديد تماس تلفني از داخل جي‌ميل وارد كسب‌وكار جديدي غير از جستجوي اينترنتي شده‌است. با اين سرويس جديد كه روز چهارشنبه رونمايي شد، ‌كاربران در ايالات متحده مي‌توانند از طريق اينترنت با تلفن‌هاي خانگي يا همراه تماس بگيرند.

به نوشته روزنامه آمريكايي هرالد تريبيون، اين سرويس باعث مي‌شود تا گوگل در جبهه مستقيم رقابت با شركت تلفن اينترنتي اسكايپ و شركت‌هاي مخابرات قرار بگيرد. اين اقدام هم‌چنين گوگل را تبديل به مجرايي فراگير در تعامل اجتماعي مردم مي‌كند زيرا در آن امكان ارسال ايميل، اس‌ام‌اس، چت ويدئويي و تماس تلفني يك‌جا موجود خواهد بود.

در حال حاضر بازديدكنندگان از وب‌سايت «گوگل وويس» (Google Voice)، يا همان سرويس ارجاع‌دهنده تماس كه مرتبط كردن آن با جي‌ميل باعث ايجاد امكان جديد شده با اين پيام روبه‌رو مي‌شوند كه: «ما هنوز براي كاربران خارج از ايالات متحده در دسترس نيستيم اما قصد داريم خدمات خود را در آينده به كشورهاي ديگر گسترش دهيم.»



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , جهان , فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تماس , سرويس , تلفن , جديد , تماس رايگان , رايگان ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 206
نویسنده : siteiran

پاها شخصیت انسان را لو می دهند اکثر انسان‌ها می‌توانند حالات چهره خود را کنترل کنند، اما معمولا ادعا می‌شود که حرکات خاص بدن و چگونگی نگاه کردن می‌تواند نشانه‌هایی از دروغ گفتن، عصبی بودن، خیانت کردن و مانند آن را فاش کند.....
بسیاری از مردم نمی‌دانند پاهای انسان‌ها می‌توانند پیام‌های رمزآلودی در مورد شخصیت ،تمایلات و افکار انسان‌ها از خود نشان دهند. تحقیقات نشان می‌دهد انسان‌ها در زمان دروغ گفتن پاهای خود را به طور غیرعادی بی‌حرکت نگاه می‌دارند تا حد ممکن دیگران را متوجه دروغ گفتن خود نکنند.
زنان نیز معمولا مردان را از روی شکل کفش‌هایشان و این که به چه میزان تمیز است و با دیگر لباس‌هایشان همخوانی دارد ارزیابی می‌کنند.
مردان در زمان عصبی بودن معمولا حرکت پاهایشان افزایش پیدا می‌کند، اما زنان دقیقا بر خلاف مردان در هنگام عصبانیت پاهای خود را بی‌حرکت نگاه می‌دارند



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , فناوری , ,
:: برچسب‌ها: انسان‌ , چهره , بدن , پا , دروغ , مرد ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 111
نویسنده : siteiran

دانستنی جالب در مورد اینترنت گاهی بد نیست که با زبان اعداد، مروری بر اینترنت داشته باشیم، پدیده‌ای که سخت وابسته‌اش هستیم:

۱- اینترنت چقدر بزرگ است؟!
گوگل، تخمین می‌زند که در اینترنت ۵ میلیون ترابایت، اطلاعات وجود داشته باشد که معالدل ۵ میلیارد گیگابایت یا ۵ تریلیون مگابایت است. از انجا که مغز انسان ظرفیتی حدود یک تا ۱۰ ترابایت دارد، اگر متوسط ظرفیت مغز را ۵ ترابایت در نظر بگیریم، اینترنت معادل ظرفیت مفز یک میلیون انسان است.



:: موضوعات مرتبط: علمی , فناوری , مقالات , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , ترفند , دانستنیها , پهنای اینترنت , کامپیوتر ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 116
نویسنده : siteiran

محققان کروات نرم‌افزاری طراحی کرده‌اند که با استفاده از دوربین تلفن همراه قادر به حل مسائل و معادلات ریاضی است.
به گزارش ایسنا، محققان شرکت MicroBlink نرم‌افزاری برای حل مسائل و معادلات ریاضی از جمله اعشار، توان، ریشه‌گیری و معادلات خطی ساده ابداع کرده‌اند.

نرم‌افزار PhotoMath در حقیقت یک برنامه کمک آموزشی است که به یادگیری بهتر و راحت‌تر ریاضی کمک می‌کند.

این نرم‌افزار از طریق دوربین تلفن همراه، تمامی مسائل ریاضی را که مشاهده می‌کند، حل می‌کند.

برای استفاده از نرم‌افزار، دوربین تلفن همراه باید به سمت فرمول ریاضی گرفته شود و جواب بسرعت بر روی صفحه نمایش تلفن نشان داده می‌شود.

این نرم‌افزار از فناوری تشخیص کاراکتر نوری برای خواندن فرمول ریاضی استفاده می‌کند؛ مسئله توسط نرم‌افزار حل شده و مراحل گام به گام حل مسئله به همراه جواب نهایی برای کاربر نمایش داده می‌شود.

نرم‌افزار PhotoMath مخصوص تلفن همراه با سیستم عامل iOS‌ و ویندوز طراحی شده و نسخه آندروید آن تا پایان سال جاری میلادی ارائه می‌شود.

این دستاورد در کنفرانس Twechcrunch Disrupt در لندن معرفی شده است.



:: موضوعات مرتبط: علمی , فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبارتکنولوژی , حل معادلات ریاضی با دوربین تلفن همراه ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 148
نویسنده : siteiran

کنترل دمای خانه با صدای صاحب خانه
یک شرکت انگلیسی ترموستات هوشمندی ابداع کرده است که با صدا فعال می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد دمای خانه را از هر اتاق کنترل کند.
این ترموستات هوشمند با گفتن «سلام» فعال می‌شود و با استفاده از فرمان‌هایی مانند «گرم‌تر کن» و «سردتر کن» کنترل می‌شود. این ترموستات حتی می‌تواند پاسخ دهد و از صاحب خانه بپرسد که دمای اتاق را در چه درجه حرارتی قرار دهد.

این ترموستات که 229 یورو قیمت دارد اولین ترموستات از نوع خود در انگلیس محسوب می‌شود و توسط کارشناسان شرکت «هانی ول» ساخته شده است. این ترموستات پس از نصب فورا صدای صاحب خانه را تشخیص می‌دهد و بر اساس درخواست آنها درجه حرارت خانه را تنظیم می‌کند. این وسیله همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی است و به اپلیکیشن Honeywell Total Connect Comfort متصل می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , مقالات , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ترموستات , ترموستات هوشمند , کنترل دمای خانه با صدا ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 111
نویسنده : siteiran


شارژ تلفن همراه با امواج صوتی محیط اطراف
شرکت ماکروسافت با همکاری پژوهشگران انگلیسی موفق به ساخت ابزاری شدند که قادراست امواج صوتی در محیط اطراف را به دام انداخته و به انرژی الکتریکی تبدیل کند که این دستگاه می‌تواند برای شارژ تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرد.
جو بریسکو از محققان این پروژه عنوان کرد: این که بتوان تلفن همراه را برای استفاده طولانی مدت شارژ نگه‌ داشت موضوع بسیار جالب توجهی است که این ابزار می‌تواند انرژی سرگردان در محیط اطراف ما را به دام انداخته و جهت شارژ تلفن همرا به کاربرده شود.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , فناوری , مقالات , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: شارژ تلفن همراه , امواج صوتی , شارژ تلفن همراه با امواج صوتی ,
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
بازدید : 54
نویسنده : siteiran

خلاصه: با خدمات جدیدی که گوگل برای عینک خود آماده کرده است به زودی کاربران قادر خواهند بود با چند حرکت ساده برای دوستان خود پول انتقال بدهند

گوگل در تلاش است تا قابلیت‌های موجود در سرویس کیف گوگل را به عینک دیجیتال خود موسوم به گوگل‌گلس بیفزاید.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پول , فناوری , چشم , انتقال پول ,
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 105
نویسنده : siteiran

خلاصه: مثلث برمودا یکی از مرموزترین ناشناخته های قرون اخیر به شمار می آید و تاکنون هیچ توضیح علمی درخصوص آن ارایه نشده است. اکنون در گوشه دیگری از دنیا اتفاقات مشابهی درحال روی دادن است که نتیجه آنها چیزی شبیه اثرگذاری مثلث برموداست.

به گزارش مهر، دانشمندان امیدوارند با مطالعه آنها پی به راز مثلث برمودا ببرند.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , ,
:: برچسب‌ها: مثلث برمودا , کشف , راز برمودا ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 100
نویسنده : siteiran

مطالب متعددی درباره شیوه های راه اندازی وبسایت و نیز روش های بهبود رتبه جستجوی آنها در موتورهای جستجو وجود دارد. در این میان شاید این پرسش به ذهن برسد که چگونه می توان از طریق اینترنت یا ایجاد یک وبسایت کسب درآمد کرد.

امکان دارد تنها راهی که به ذهنتان خطور کند، فروش محصولات مختلف در وبسایت باشد. اما راه های کسب درآمد از طریق راه اندازی وبسایت فقط به این نکته محدود نمی شود. در حقیقت راه های متعددی برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود دارد که راه اندازی فروشگاه الکترونیک یکی از آنهاست.

می توانیم بگوییم شیوه هایی نظیر درج تبلیغ و ارائه سرویس های ویژه به کاربران عضو شده در وبسایت از مهم ترین شیوه های کسب درآمد برای وبسایت های کوچک و معمولی محسوب می شود.



:: موضوعات مرتبط: فناوری , در آمد میلیونی , ,
:: برچسب‌ها: درآمد از اینترنت , تبلیغات , بنر ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 113
نویسنده : siteiran

هفت راهکار برای حضور در صفحه اول گوگل

راه یابی به صفحه نخست گوگل، برای هر کسی که در فضای آنلاین فعالیت می کند، اهمیت دارد.

شناخت بهتر فضای آنلاین

راه یابی به صفحه نخست گوگل، برای هر کسی که در فضای آنلاین فعالیت می کند، اهمیت دارد. قبلاً هم گفتیم که افراد کمی هستند که حاضرند برای جستجو، صفحات دوم و سوم و … را هم نگاه کنند. به همین دلیل، کسانی که در حوزه ی SEO کار می کنند، بخش عمده ای از توجه و تمرکز خود را بر حضور در صفحه ی نخست، متمرکز می کنند.

مثلاً شرکتی که در حوزه ی دکوراسیون داخلی فعالیت می کند و علاقه دارد زمانی که کاربران دکوراسیون داخلی را در گوگل جستجو می کنند، در نخستین صفحه ی نتایج جستجوی گوگل، دیده شود.

روش نادرست این است که یک سایت ایجاد کند و در آن صدها مقاله و مطلب در مورد دکوراسیون داخلی بنویسد. هر دانشجویی را پیدا کرد، پول کمی به او بدهد و چهار یا پنج مقاله جدید هم اضافه کند! احتمال دارد مدیر این سایت خوشحال باشد که مشغول «تولید محتوا» است و انتظار داشته باشد که به زودی جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو پیدا کند.



:: موضوعات مرتبط: فناوری , مقالات , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: صفحه اول گوگل , رتبه بالا , جستجو , seo , Cornerstone , ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 123
نویسنده : siteiran

اگر شما هم از کاربران شبکه ۳G و ۴G ایرانسل و همراه اول هستید مطمئنا از پوشش دهی این اپراتور ها در نقاط مختلف کشورمان خبر ندارید و پیدا کردن نقطه ای که پوشش شبکه های فوق در آن وجود دارد برای شما کاری سخت و طاقت فرسا است . تا انتهای مطلب با ما باشید تا از نقاط  تحت پوشش این اپراتورها روی نقشه مطلع شوید .

شما می توانید از طریق امکانات وب سایت opensignal  از پوشش دهی دقیق تمامی اپراتورها در سطح جهان از خدماتی مانند ۳G ، ۲G و ۴G در منطقه خود مطلع شوید .



:: موضوعات مرتبط: فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: نقشه , شبکه , رایتل , ایرانسل , همراه اول , اپراتور , 3g , 4g مناطق تحت پوشش ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 117
نویسنده : siteiran

چند ماه پیش ویروسی در اندروید منتشر شد که بسیار به کرم‌های ایمیلی اوایل سال ۲۰۰۰ شبیه بود. حالا بار دیگر با این پدیده مواجه هستیم. این ویروس به نام «Andr/SlfMite-A» خودش را به عنوان یک لینک پیام کوتاه برای ۲۰ کانتکت مهم گوشی شما می‌فرستاد و در ‌‌نهایت اپلیکیشن مخربی را روی سیستم شما نصب می‌کرد. بار دیگر با نسخه جدید به نام «Andr/SlfMite-B» رو به رو هستیم که خودش را به عنوان یک اپلیکیشن گوگل پلاس جا می‌زند در حالیکه قطعا چنین نیست و این یک اپلیکیشن تقلبی و دام است. در ادامه با روش مقابله با این ویروس همراه گجت نیوز باشید .



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , اخبار , برنامه , ,
:: برچسب‌ها: شناسایی , روش مقابله , ویروس اندرویدی Andr SlfMite , خرابی , بدافزار ,

تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


همه چیز از همه جا

نظر شما در مورد مطالب سایت چیست ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس siteiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








Alternative content






RSS

Powered By
loxblog.Com