عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1393
بازدید : 208
نویسنده : siteiran

تمام مشکلات ما از اونجایی شروع شد که این دختر پسرای مشنگ پیش دانشگاهی

زیر عکساشون به خودشون گفتن خانم/آقای دکتر و خانم/آقای مهندس

یکی نیس به اینا بگه عییزم تو اول امتحانات نوبت اولتو بده و پاسشون کن بعد فاز دکتر و مهندس بردار !!

 

*****************

 

یکی از شاخص ترین مزیت های سیم کارت های اعتباری اینه که

میتونی به اونایی که حوصلشونو نداری بگی شارژ نداشتم ! 

 

*****************

 

 



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , خنده دار , ,
:: برچسب‌ها: همسایه , تنهایی, خانوم خونه , شاخص , سیم کارت های اعتباری, شارژ, حوصله , ,
تاریخ : پنج شنبه 20 آذر 1393
بازدید : 200
نویسنده : siteiran

دانلود با کیفیت 128 

 

دانلود با کیفیت 320

نشستم که این روزا بگذرن

روزهایی که دلتنگی دادن به من

نمی تونی که جای من باشی و

تا این حد تو دنیا تنهاشی و

بسوزی و بسازی و هیچی نگی

برات غیر ممکن بشه زندگی

بیانو بگیرن همه حس تو

فقط – بمونه با تو

یه کاری کنم از خودت بگذری

یه شب هر چی داری بذاری بگذری

بشینی به یه نقطه ای خیره شی

نشه غصه هات و به هیچکس بگی

یه کاری کنم از خودت بگذری

یه شب هر چی داری بذاری بگذری

بشینی به یه نقطه ای خیره شی

نشه غصه هات و به هیچکس بگی

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , ایران , آهنگ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , محمد رضا هدایتی , روز های دلتنگی ,
تاریخ : پنج شنبه 20 آذر 1393
بازدید : 236
نویسنده : siteiran

 دانلود آهنگ بسیار زیبا از همایون شجریان 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: چرا رفتی , آهنگ , شجریان ,
تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 137
نویسنده : siteiran

روابط یکی از مهمترین قسمت‌های زندگی ماست و تقویت مهارت‌های اجتماعی یکی از مهمترین چیزهایی است که هر فردی باید یاد بگیرد. بهتر کردن نتایجی که در این زمینه می‌گیرید و به دست آوردن اطمینان بیشتر به مهارت‌های اجتماعیتان اعتمادبه‌نفستان را به طور کلی بالا خواهد برد.
خیلی از این راهکارها فقط به طور موقتی اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برند اما باز هم باعث می‌شوند کارهایی انجام دهید که قبلاً حتی فکرش را هم نمی‌کردید و با انجام آنها اعتمادی عمیق‌تر نسبت به خودتان در وجودتان ایجاد می‌کنید.
چه چیزی درمورد خودتان هست که دوست دارید بهتر شود؟



:: موضوعات مرتبط: علمی , ,
:: برچسب‌ها: افزایش اعتماد به نفس ,
تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 214
نویسنده : siteiran

حدود 1600 سال پیش، معبد خورشید شب، یک برج دیده‌بانی قرمز خونین بود که از کیلومترها دورتر دیده می‌شد و با نقاب‌های عظیمی از خدای خورشید مایا به شکل کوسه، آشامنده خون و پلنگ خالدار آمریکایی (جگوار) تزئین شده بود. مدت‌ها پس از گم شدن در جنگل‌های گواتمالا، بالاخره این معبد چهره خود را به باستان‌شناسان نشان داد و سرنخ‌های جدیدی درباره امپراطوری رشک برانگیز مایاها را آشکار ساخت. بر خلاف امپراطوری‌های نسبتا متمرکز اینکا و آزتک، تمدن مایا -که پراکندگی آن در محدوده‌ای بود که امروز گواتمالا، برزیل و ناحیه یوکاتان مکزیک را شامل می‌شود- اجتماعی پراکنده از کلان‌شهرها بود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , جهان , گردشگری , جهان , ,
:: برچسب‌ها: کشف , معدن , مایاها ,
تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 134
نویسنده : siteiran

بر اساس گزارشی که در ماه می / اردیبشت‌ماه منتشر شد، شاید یک سیاره هنوز کشف نشده وجود دارد که در حاشیه تاریک منظومه شمسی در حال گردش است. به گفته رودنی گومز، اخترشناس رصدخانه ملی برزیل در ریو دوژانیرو، به نظر می‌رسد این سیاره احتمالی دیده نشده که بسیار دورتر از آن است که به آسانی توسط تلسکوپ‌های زمینی شناسایی شود، حضور خود را با ایجاد اختلال در مدار اجسام کمربند کوئیپر نشان می‌دهد. اجرام کمربند کوئیپر توده‌های یخی کوچک -از جمله برخی سیارات کوتوله- هستند که در منظومه شمسی و فراتر از مدار نپتون قرار دارند.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , ,
:: برچسب‌ها: سیاره , کشف , منظومه شمسی ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 149
نویسنده : siteiran

۲۰ قسمت از بدنتون که احتیاجی بهشون ندارید! ۲۰ قسمت از بدن هست که بر اساس نظریه تکاملی داروین، باقی مانده از اعضا اجداد انسانهاست که در بدن انسان به صورت کوچک و بدون عملکرد باقی مانده است:
۱) ارگان ومرونازال VOMERONASAL ORGAN: یا ارگان جاکوبسون که حفره ای است در پل های بینی دو سمت با گیرنده های شیمیایی که در انسان عملکردی ندارند. در جانوران پست تر وظیفه درک ماده شیمیایی فرومون رو بر عهده دارند
۲) عضلات خارجی گوش: ۳ عضله هستند که در بخش خارجی گوش واقع شده اند و در سایر حیوانات نظیر خرگوشها و سگها، وظیفه حرکت مستقلانه گوش از سر را بر عهده دارند. اما انسانها هنوز دارای آن هستند و توسط این عضلات است که بعضی از افراد می‌توانند گوششان را تکان دهند



:: موضوعات مرتبط: علمی , فناوری , ,
:: برچسب‌ها: عضله , وظیفه , عهده , انسان , دنده , جفت , ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 252
نویسنده : siteiran

ترفند تماس با شماره دایورت شده همانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد . بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ای دایورت می‏کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد. در نتیجه هیچ نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‏کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنم که با استفاده از آن می‏توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید! قطعاً فردی که خط خود را دایورت کرده است شگفت‏زده می‏شود که چطور شما توانسته‏اید با او تماس بگیرید، بدون اینکه تماس‏تان دایورت شود! این ترفند بر روی کلیه گوشی‏هایی که قابلیت دایورت را دارا هستند قابل انجام است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , تماس , شماره , دایورت , تلفن , گوشی ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 113
نویسنده : siteiran

تماس رايگان تلفني از داخل جي‌ميل ممكن شد گوگل با ارائه سرويس جديد تماس تلفني از داخل جي‌ميل وارد كسب‌وكار جديدي غير از جستجوي اينترنتي شده‌است. با اين سرويس جديد كه روز چهارشنبه رونمايي شد، ‌كاربران در ايالات متحده مي‌توانند از طريق اينترنت با تلفن‌هاي خانگي يا همراه تماس بگيرند.

به نوشته روزنامه آمريكايي هرالد تريبيون، اين سرويس باعث مي‌شود تا گوگل در جبهه مستقيم رقابت با شركت تلفن اينترنتي اسكايپ و شركت‌هاي مخابرات قرار بگيرد. اين اقدام هم‌چنين گوگل را تبديل به مجرايي فراگير در تعامل اجتماعي مردم مي‌كند زيرا در آن امكان ارسال ايميل، اس‌ام‌اس، چت ويدئويي و تماس تلفني يك‌جا موجود خواهد بود.

در حال حاضر بازديدكنندگان از وب‌سايت «گوگل وويس» (Google Voice)، يا همان سرويس ارجاع‌دهنده تماس كه مرتبط كردن آن با جي‌ميل باعث ايجاد امكان جديد شده با اين پيام روبه‌رو مي‌شوند كه: «ما هنوز براي كاربران خارج از ايالات متحده در دسترس نيستيم اما قصد داريم خدمات خود را در آينده به كشورهاي ديگر گسترش دهيم.»



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , جهان , فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: تماس , سرويس , تلفن , جديد , تماس رايگان , رايگان ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 205
نویسنده : siteiran

پاها شخصیت انسان را لو می دهند اکثر انسان‌ها می‌توانند حالات چهره خود را کنترل کنند، اما معمولا ادعا می‌شود که حرکات خاص بدن و چگونگی نگاه کردن می‌تواند نشانه‌هایی از دروغ گفتن، عصبی بودن، خیانت کردن و مانند آن را فاش کند.....
بسیاری از مردم نمی‌دانند پاهای انسان‌ها می‌توانند پیام‌های رمزآلودی در مورد شخصیت ،تمایلات و افکار انسان‌ها از خود نشان دهند. تحقیقات نشان می‌دهد انسان‌ها در زمان دروغ گفتن پاهای خود را به طور غیرعادی بی‌حرکت نگاه می‌دارند تا حد ممکن دیگران را متوجه دروغ گفتن خود نکنند.
زنان نیز معمولا مردان را از روی شکل کفش‌هایشان و این که به چه میزان تمیز است و با دیگر لباس‌هایشان همخوانی دارد ارزیابی می‌کنند.
مردان در زمان عصبی بودن معمولا حرکت پاهایشان افزایش پیدا می‌کند، اما زنان دقیقا بر خلاف مردان در هنگام عصبانیت پاهای خود را بی‌حرکت نگاه می‌دارند



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , فناوری , ,
:: برچسب‌ها: انسان‌ , چهره , بدن , پا , دروغ , مرد ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 110
نویسنده : siteiran

دانستنی جالب در مورد اینترنت گاهی بد نیست که با زبان اعداد، مروری بر اینترنت داشته باشیم، پدیده‌ای که سخت وابسته‌اش هستیم:

۱- اینترنت چقدر بزرگ است؟!
گوگل، تخمین می‌زند که در اینترنت ۵ میلیون ترابایت، اطلاعات وجود داشته باشد که معالدل ۵ میلیارد گیگابایت یا ۵ تریلیون مگابایت است. از انجا که مغز انسان ظرفیتی حدود یک تا ۱۰ ترابایت دارد، اگر متوسط ظرفیت مغز را ۵ ترابایت در نظر بگیریم، اینترنت معادل ظرفیت مفز یک میلیون انسان است.



:: موضوعات مرتبط: علمی , فناوری , مقالات , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , ترفند , دانستنیها , پهنای اینترنت , کامپیوتر ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 116
نویسنده : siteiran

محققان کروات نرم‌افزاری طراحی کرده‌اند که با استفاده از دوربین تلفن همراه قادر به حل مسائل و معادلات ریاضی است.
به گزارش ایسنا، محققان شرکت MicroBlink نرم‌افزاری برای حل مسائل و معادلات ریاضی از جمله اعشار، توان، ریشه‌گیری و معادلات خطی ساده ابداع کرده‌اند.

نرم‌افزار PhotoMath در حقیقت یک برنامه کمک آموزشی است که به یادگیری بهتر و راحت‌تر ریاضی کمک می‌کند.

این نرم‌افزار از طریق دوربین تلفن همراه، تمامی مسائل ریاضی را که مشاهده می‌کند، حل می‌کند.

برای استفاده از نرم‌افزار، دوربین تلفن همراه باید به سمت فرمول ریاضی گرفته شود و جواب بسرعت بر روی صفحه نمایش تلفن نشان داده می‌شود.

این نرم‌افزار از فناوری تشخیص کاراکتر نوری برای خواندن فرمول ریاضی استفاده می‌کند؛ مسئله توسط نرم‌افزار حل شده و مراحل گام به گام حل مسئله به همراه جواب نهایی برای کاربر نمایش داده می‌شود.

نرم‌افزار PhotoMath مخصوص تلفن همراه با سیستم عامل iOS‌ و ویندوز طراحی شده و نسخه آندروید آن تا پایان سال جاری میلادی ارائه می‌شود.

این دستاورد در کنفرانس Twechcrunch Disrupt در لندن معرفی شده است.



:: موضوعات مرتبط: علمی , فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اخبار,اخبارتکنولوژی , حل معادلات ریاضی با دوربین تلفن همراه ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 148
نویسنده : siteiran

کنترل دمای خانه با صدای صاحب خانه
یک شرکت انگلیسی ترموستات هوشمندی ابداع کرده است که با صدا فعال می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد دمای خانه را از هر اتاق کنترل کند.
این ترموستات هوشمند با گفتن «سلام» فعال می‌شود و با استفاده از فرمان‌هایی مانند «گرم‌تر کن» و «سردتر کن» کنترل می‌شود. این ترموستات حتی می‌تواند پاسخ دهد و از صاحب خانه بپرسد که دمای اتاق را در چه درجه حرارتی قرار دهد.

این ترموستات که 229 یورو قیمت دارد اولین ترموستات از نوع خود در انگلیس محسوب می‌شود و توسط کارشناسان شرکت «هانی ول» ساخته شده است. این ترموستات پس از نصب فورا صدای صاحب خانه را تشخیص می‌دهد و بر اساس درخواست آنها درجه حرارت خانه را تنظیم می‌کند. این وسیله همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی است و به اپلیکیشن Honeywell Total Connect Comfort متصل می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , مقالات , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ترموستات , ترموستات هوشمند , کنترل دمای خانه با صدا ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 111
نویسنده : siteiran


شارژ تلفن همراه با امواج صوتی محیط اطراف
شرکت ماکروسافت با همکاری پژوهشگران انگلیسی موفق به ساخت ابزاری شدند که قادراست امواج صوتی در محیط اطراف را به دام انداخته و به انرژی الکتریکی تبدیل کند که این دستگاه می‌تواند برای شارژ تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرد.
جو بریسکو از محققان این پروژه عنوان کرد: این که بتوان تلفن همراه را برای استفاده طولانی مدت شارژ نگه‌ داشت موضوع بسیار جالب توجهی است که این ابزار می‌تواند انرژی سرگردان در محیط اطراف ما را به دام انداخته و جهت شارژ تلفن همرا به کاربرده شود.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , فناوری , مقالات , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: شارژ تلفن همراه , امواج صوتی , شارژ تلفن همراه با امواج صوتی ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 101
نویسنده : siteiran

اگرچه در نظر مبتلایان به آکنه، این جوش ها چیزی جز غم و غصه و رنج نیستند، اما راهکارهایی وجود دارد که بتوانیم با این جوش های مزاحم کنار بیاییم، مثلا بگوییم جوش های محترم، از این پس من این کارها را می کنم و این کارها را نمی کنم و در عوض، شما هرچه سریع تر زحمت را کم کنید.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , عکس , مدل آرایش , ,
:: برچسب‌ها: جوش زدن , جوش زدن پوست , جوش صورت ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 107
نویسنده : siteiran

  

 

زمان تهیه: 20 دقیقه
• زمان خواباندن در مواد: 1 تا 4 ساعت
• زمان پخت: 30 دقیقه

 

 



:: موضوعات مرتبط: خوراکی , ,
:: برچسب‌ها: سالاد , کدو حلوایی , دسر , غذا ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 114
نویسنده : siteiran

منطقه حفاظت شده تنگ بستانک معروف به بهشت گمشده در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز در منطقه کامفیروز واقع گردیده است. 



:: موضوعات مرتبط: گردشگری , ایران , طبیعت , ,
:: برچسب‌ها: تنگ بستانک , بهشت گمشده , گردشگری, ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 156
نویسنده : siteiran

 

بر اساس تحقیقات انجام شده در مورد تاثیر میوه و سبزیجات بر تقویت باروری مردان، خوردن هویج در مردان موجب فعالیت اسپرم و تقویت باروری می‌شود.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , ایران , جهان , خوراکی , ,
:: برچسب‌ها: هویج , خواص هویج , افزایش قدرت باروری مردان ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 90
نویسنده : siteiran

 

در حال حاضر ميانگين عمر انسان ها زير 100 سال است با اين حال اغلب مردم ميخواهند بدانند چگونه ميتوان عمر طولاني تري داشت. بي شك خوراك سالم يك راه براي افزايش اين مدت است.

محققان در اين باره آزمايشي بر روي موش ها انجام دادند كه طي آن 2 گروه از موش ها به مدت 4 هفته گوشت قرمز و گروهي ديگر گوشت سفيد استفاده كردند. نتايج اين آزمايش نشان داد گوشت قرمز حاوي اسيدهاي چرب اشباع فراواني است كه وجود آنها يك عامل شناخته شده بيماري‌هاي قلبي به شمار مي رود.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , خوراکی , ,
:: برچسب‌ها: گوشت قرمز , عمر کوتاه , مرگ , خوردن ,
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
بازدید : 242
نویسنده : siteiran

 

خلاصه: کرپ یکی از انتخاب های خوشمزه برای صبحانه است، اگر می خواهید بچه ها این کرپ ها را با میل بیشتری بخورند، با لایه هایی از ماست وانیلی و کمی رنگ دادن به کرپ ها، اشتهای آنها را برای صبحانه ای کامل باز کنید.



:: موضوعات مرتبط: خوراکی , کیک , ,
:: برچسب‌ها: کرپ کیک , آشپزی , کیک رنگارگ , دسر ,
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
بازدید : 54
نویسنده : siteiran

خلاصه: با خدمات جدیدی که گوگل برای عینک خود آماده کرده است به زودی کاربران قادر خواهند بود با چند حرکت ساده برای دوستان خود پول انتقال بدهند

گوگل در تلاش است تا قابلیت‌های موجود در سرویس کیف گوگل را به عینک دیجیتال خود موسوم به گوگل‌گلس بیفزاید.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پول , فناوری , چشم , انتقال پول ,
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
بازدید : 60
نویسنده : siteiran

خلاصه: «مرتضی حیدری، مجری تلویزیون که او را با لبخند پر از شرم و حیا و لب‌های غنچه‌ای‌اش در هنگام گفت‌وگو با محمود احمدی‌نژاد می‌شناسیم، سرانجام در سن 45 سالگی ازدواج کرد.

«مرتضی حیدری، مجری تلویزیون که او را با لبخند پر از شرم و حیا و لب‌های غنچه‌ای‌اش در هنگام گفت‌وگو با محمود احمدی‌نژاد می‌شناسیم، سرانجام در سن ۴۵ سالگی ازدواج کرد. او تا این سن به رغم اصرار خانواده همه کیس‌های پرشمار ازدواجی که پیش می‌آمد (به طور میانگین روزی سه مورد) را رد می‌کرد اما پس از پایان دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد، ناگهان خلاء بزرگی را در زندگی خود احساس کرد.»



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , خنده دار , ,
:: برچسب‌ها: طنز , حیدری , خاستگاری , همسر مرتضی حیدری , اخبار ,
تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 59
نویسنده : siteiran

اگر همه کابوس ها، ترس های بچگی، ترس از مکان های مختلف که تا به حال تجربه کرده اید را کنار هم بگذارید بازهم ذره ای از ترسی که در ترسناک ترین خانه دنیا تجربه خواهید کرد نمی شود. "خانه اربابی مک کامی" در کالیفرنیا محلی است که بسیاری با اعتماد به نفس وارد می شوند و از سمت دیگر با داد و فریاد و در حالی که گریه می کنند و مادرشان را صدا می زنند خارج خواهند شد. این خانه همه را در هر شرایطی به بدترین شکل ممکن می ترساند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , گردشگری , جهان , عکس , ,
:: برچسب‌ها: ترسناک , خانه , تیمارستان ,
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 105
نویسنده : siteiran

خلاصه: مثلث برمودا یکی از مرموزترین ناشناخته های قرون اخیر به شمار می آید و تاکنون هیچ توضیح علمی درخصوص آن ارایه نشده است. اکنون در گوشه دیگری از دنیا اتفاقات مشابهی درحال روی دادن است که نتیجه آنها چیزی شبیه اثرگذاری مثلث برموداست.

به گزارش مهر، دانشمندان امیدوارند با مطالعه آنها پی به راز مثلث برمودا ببرند.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , ,
:: برچسب‌ها: مثلث برمودا , کشف , راز برمودا ,
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 411
نویسنده : siteiran

راپونزل واقعی پیدا شد! داستان راپونزل را به خاطر دارید؟ راپونزل دختری بود که جادوگری به نام «گوتل» او را مانند یک زندانی پرورش داد و نام «راپانزل» (تربچه) را برای او انتخاب کرد. وقتی دختر به دوازده سالگی رسید، جادوگر او را در قلعه‌ای در اعماق جنگل زندانی کرد که پله یا دری به بیرون نداشت؛ فقط یک اتاق داشت و یک پنجره. وقتی جادوگر به برج می‌رسید فریاد می‌زد: «راپانزل، راپانزل، موهای زیبایت را پایین بینداز تا بیاییم بالا.» در آخر هم این دختر با شاهزاده ای ازدواج می کند و تا پایان عمر خوب و خوش با هم زندگی می کنند.

نکته اصلی این داستان، موهای طلایی و بسیار بلند راپونزل بود که البته به داستان رودابه و زال نیز شباهت بسیار دارد. در شاهنامه نوشته شده است رودابه موهای بسیار بلندی داشت و آنها را پایین می انداخت تا زال بتواند بالا برود.

این همه مقدمه چینی کردیم بگوییم، در عصر حاضر هم دختری 12 ساله با موهای طلایی زندگی می کند که موهای بسیار بلند و فوق العاده زیبایی دارد

  عکس ها در ادامه مطالب 



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , عکس , ,
:: برچسب‌ها: راپونزل , موهای بلند , زیبا ,
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 78
نویسنده : siteiran

خلاصه: درحالی که شمار ثبت نام کنندگان پروژه سفر بی بازگشت به مریخ از مرز 200 هزار تن عبور کرده است مطالعات گروهی از محققان دانشگاه ام.آی.تی نشان می دهد فضانوردانی که بدین ترتیب راهی سیاره سرخ می شوند از گرسنگی خواهند مرد!

به گزارش مهر، آنچه که گروهی از دانشجویان دوره دکتری دانشگاه ام.آی.تی در قالب مطالعه ای بی سابقه ارایه کرده اند ممکن است بسیاری از متقاضیان سفر بی بازگشت به مریخ را از این سفر هیجان انگیز منصرف سازد.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , ایران , جهان , ,
:: برچسب‌ها: مریخ , مرگ , فضانوردان , خطر ,
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 63
نویسنده : siteiran

 

خلاصه: برای داشتن زایمان طبیعی موفق حتما باید برنامه ریزی داشته باشید. در اینجا 16 روش آماده سازی برای یک زایمان طبیعی موفق را معرفی می کنیم.

۱٫ تنفس

برای داشتن زایمان طبیعی داشتن آرامش مهم ترین اصل است، آرام بودن و تنفس درست کمک می کند که تمام ماهیچه های بدن شل شده و آرام شوید. البته این کار نیازمند تمرین است، اما در حین زایمان به راحت تر کردن روند زایمان کمک می کند. زنان باردار باید آرام سازی و تنفس را تمرین کنند تا در زمان زایمان برایشان به صورت یک واکنش طبیعی در آید.

 



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , ایران , ,
:: برچسب‌ها: زایمان طبیعی , آماده شدن برای زایمان , تنفس , ,
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 74
نویسنده : siteiran

در قدیم از پوست این میوه در صنایع رنگ‌رزی و همچنین از برگ چوب درخت این میوه نیز برای علاج برخی بیماری‌ها استفاده می‌شده است. در این مطلب به برخی از فواید این میوه اشاره شده است که مطالعه آن به شدت توصیه می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , خوراکی , ,
:: برچسب‌ها: سلامت , علمی , انار , سلامت دنداد , پایین آورنده ی کلسترول , پیشگیری از سرطان , پوست ,
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 93
نویسنده : siteiran

تصویربرداری سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ روز گذشته آغاز شد.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , ,
:: برچسب‌ها: گلزار , مهناز افشار , باریگری , فیلم سینمایی , عشق تعطیل نیست , سریال , ,
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393
بازدید : 76
نویسنده : siteiran

افزایش مقدار کلسیم دریافتی به شکلی باورنکردنی به کاهش توده چربی شما کمک خواهد کرد.

افزایش مقدار کلسیم دریافتی به شکلی باورنکردنی به کاهش توده چربی شما کمک خواهد کرد. برای این کار نیازی نیست صبح تا شب پاکت شیر دست‌تان باشد مواد‌غذایی دیگری هم هستند که می‌توانید کلسیم دریافتی خود را با خوردن آن‌ها افزایش دهید.

 دل‌تان می‌خواهد چربی آب کنید؟ چند راه برای این کار وجود دارد؛ کم خوردن، ورزش‌کردن و خوردن برخی غذاهای خاص. در میان مواد‌غذایی که به چربی‌سوزی کمک می‌کنند، کلسیم جایگاه ویژه‌ای دارد. لبنیات غنی از کلسیم هستند و هر چه فشرده‌تر باشند، میزان کلسیم آن‌ها بیشتر است. مثلا کلسیم ماست از شیر بیشتر است اما بسیاری از مردم نمی‌توانند به حد لزوم لبنیات بخورند.



:: موضوعات مرتبط: علمی , ,
:: برچسب‌ها: مواد معدنی , لاغری , راه های لاغری , عامی ,
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393
بازدید : 85
نویسنده : siteiran

باشگاه خبرنگاران: استفاده از رنگ های مردانه مثل رنگ سرمه ای و مشکی باعث احساس اقتدار می شود که در نتیجه اعتماد بنفس را ایجاد می کند.

دکتر ابراهیمی مقدم، روانشناس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: رنگ ها تاثیر روانشناسی دارند؛ مثلا رنگ یشمی احساس قدرت می دهد، خاکستری بی تفاوتی ایجاد می کند، قرمز احساس پرخاشگری و آبی آرامش را فراهم می کند.

وی توصیه کرد: از رنگ های متضاد نیز استفاده شود، رنگ های سرمه ای یا مشکی در دراز مدت، موجب ایجاد احساس درماندگی در فرد می شود.

دکتر ابراهیمی مقدم اضافه کرد: رنگ های تیره گرمای بیشتری هم دریافت می کنند بطور مثال اگر در گرما پیراهن سفید بپوشید نور را برمی گرداند و شما کمتر احساس گرما می کنید. تصور کنید در دو اتاق با دمای یکسان قرار گرفته اید که در یکی از رنگ های گرم و دیگری از رنگ های سرد استفاده شده است. شما در اتاقی که رنگ گرم در آن استفاده شده 2 یا 3 درجه احساس گرمای بیشتری خواهید کرد! گاهی رنگ ها جنبه فرهنگی هم پیدا می کنند به عنوان مثال در هندوستان مردم موقع عزاداری رنگ سفید برتن می کنند!

 وی در پایان توصیه کرد: با این حال زیاد از رنگ های تیره استفاده نکنید. دقت کنید که رنگ تیره ای که انتخاب می شود ممکن است رفتار طرف مقابل با شما را غم انگیز و دلسردکننده کند و احساس افسردگی بوجود آورد.



:: موضوعات مرتبط: علمی , ,
:: برچسب‌ها: لباس , مد , اعتماد به نفس , افزایش اعتماد به نفس , انتخاب لباس ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 83
نویسنده : siteiran

کره و شکر را با هم مخلوط کنید و هم بزنید. تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و هر بار هم بزنید.

مواد لازم:

 * کره با دمای اتاق - ۱۱۳گرم ، * آرد - یک پیمانه ، * شکر - سه چهارم پیمانه

 * بکینگ پودر - یک قاشق چای خوری

 * تخم مرغ درشت - ۲عدد ، * وانیل - کمی ، * مربای میوه ، * پودرقند برای روی کیک

 

طرز تهیه:

 * فر را روی ۳۵۰درجه تنظیم کنید.

 * قالب مناسب را آماده کنید.

 * کره و شکر را با هم مخلوط کنید و هم بزنید. تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و هر بار هم بزنید.

 * وانیل را اضافه کنید.

 * آرد و بکینگ پودر هم زده را نیز اضافه کنید و تا حدی که مواد مخلوط شود، هم بزنید.

* مایه را در قالب بریزید، مربا را روی کیک پخش کنید و به مدت ۴۰-۳۰دقیقه در فر قرار دهید.

 * پس از کمی خنک شدن، پودرقند را روی سطح آن بپاشید.

 



:: موضوعات مرتبط: خوراکی , کیک , ,
:: برچسب‌ها: کیک , آشپزی , کیک سریع ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 92
نویسنده : siteiran

خوراکی‌هایی که ناخن‌ها را براق می‌کند

 

ناخن‌های تمیز و براق، می‌تواند نشانه سلامت فرد باشد. برای داشتن ناخن‌های سالم، لازم است غذاهای مفیدی مصرف کنید.

برخی خوردنی‌ها که باعث براق شدن ناخن شده یا برای رشد و سلامت آن مفیدند عبارتند از:

 

دانه کدو تنبل:

روی موجود در آن مانع از بروز سفیدی روی ناخن می‌شود و نقش ساختاری در بافت‌های پیوندی و حفظ سیستم ایمنی بدن ایفا می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: علمی , مدل آرایش , ,
:: برچسب‌ها: ناخن , سلامت ناخن , خوراکی , آرایش ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 68
نویسنده : siteiran

پاپ آپ جزء اولین و بهترین سایت های کسب در آمد در ایران است . سایت ایران پاپ آپ با وجود پرداخت ۳۰ ریال بابت هر آی پی و با توجه به اینکه اولین سایت در زمینه پاپ آپ توی ایران هست بهترین شمارش رو داره و میتونه انتخاب مناسبی برای شما در زمینه کسب در آمد پاپ آپ باشه! هر ۵ شنبه صبح در آمد رو بصورت اتوماتیک واریز می کنه و می تونید تاییدیه واریزی ها رو در  ادامه مطالب ببینید .

برای عضویت و کسب در آمد در این سایت بر روی بنر کلیک کنید :

 

 

 

لینک من در این سایت : http://irpopup.ir/index.php?page=register&refer=14550



:: موضوعات مرتبط: در آمد میلیونی , ,
:: برچسب‌ها: پاپ آپ , درآمد زایی , میلیونر شو ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 201
نویسنده : siteiran

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم 

 



:: موضوعات مرتبط: عکس , مدل آرایش , ,
:: برچسب‌ها: چشم , آرایش , میکاپ , آموزش , مراحل آرایش چشم ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 125
نویسنده : siteiran

آموزش مرحله به مرحله آرایش چشم 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: عکس , مدل آرایش , ,
:: برچسب‌ها: چشم , آرایش , میکاپ , آموزش ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 100
نویسنده : siteiran

مطالب متعددی درباره شیوه های راه اندازی وبسایت و نیز روش های بهبود رتبه جستجوی آنها در موتورهای جستجو وجود دارد. در این میان شاید این پرسش به ذهن برسد که چگونه می توان از طریق اینترنت یا ایجاد یک وبسایت کسب درآمد کرد.

امکان دارد تنها راهی که به ذهنتان خطور کند، فروش محصولات مختلف در وبسایت باشد. اما راه های کسب درآمد از طریق راه اندازی وبسایت فقط به این نکته محدود نمی شود. در حقیقت راه های متعددی برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود دارد که راه اندازی فروشگاه الکترونیک یکی از آنهاست.

می توانیم بگوییم شیوه هایی نظیر درج تبلیغ و ارائه سرویس های ویژه به کاربران عضو شده در وبسایت از مهم ترین شیوه های کسب درآمد برای وبسایت های کوچک و معمولی محسوب می شود.



:: موضوعات مرتبط: فناوری , در آمد میلیونی , ,
:: برچسب‌ها: درآمد از اینترنت , تبلیغات , بنر ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 113
نویسنده : siteiran

هفت راهکار برای حضور در صفحه اول گوگل

راه یابی به صفحه نخست گوگل، برای هر کسی که در فضای آنلاین فعالیت می کند، اهمیت دارد.

شناخت بهتر فضای آنلاین

راه یابی به صفحه نخست گوگل، برای هر کسی که در فضای آنلاین فعالیت می کند، اهمیت دارد. قبلاً هم گفتیم که افراد کمی هستند که حاضرند برای جستجو، صفحات دوم و سوم و … را هم نگاه کنند. به همین دلیل، کسانی که در حوزه ی SEO کار می کنند، بخش عمده ای از توجه و تمرکز خود را بر حضور در صفحه ی نخست، متمرکز می کنند.

مثلاً شرکتی که در حوزه ی دکوراسیون داخلی فعالیت می کند و علاقه دارد زمانی که کاربران دکوراسیون داخلی را در گوگل جستجو می کنند، در نخستین صفحه ی نتایج جستجوی گوگل، دیده شود.

روش نادرست این است که یک سایت ایجاد کند و در آن صدها مقاله و مطلب در مورد دکوراسیون داخلی بنویسد. هر دانشجویی را پیدا کرد، پول کمی به او بدهد و چهار یا پنج مقاله جدید هم اضافه کند! احتمال دارد مدیر این سایت خوشحال باشد که مشغول «تولید محتوا» است و انتظار داشته باشد که به زودی جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو پیدا کند.



:: موضوعات مرتبط: فناوری , مقالات , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: صفحه اول گوگل , رتبه بالا , جستجو , seo , Cornerstone , ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 123
نویسنده : siteiran

اگر شما هم از کاربران شبکه ۳G و ۴G ایرانسل و همراه اول هستید مطمئنا از پوشش دهی این اپراتور ها در نقاط مختلف کشورمان خبر ندارید و پیدا کردن نقطه ای که پوشش شبکه های فوق در آن وجود دارد برای شما کاری سخت و طاقت فرسا است . تا انتهای مطلب با ما باشید تا از نقاط  تحت پوشش این اپراتورها روی نقشه مطلع شوید .

شما می توانید از طریق امکانات وب سایت opensignal  از پوشش دهی دقیق تمامی اپراتورها در سطح جهان از خدماتی مانند ۳G ، ۲G و ۴G در منطقه خود مطلع شوید .



:: موضوعات مرتبط: فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: نقشه , شبکه , رایتل , ایرانسل , همراه اول , اپراتور , 3g , 4g مناطق تحت پوشش ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 117
نویسنده : siteiran

چند ماه پیش ویروسی در اندروید منتشر شد که بسیار به کرم‌های ایمیلی اوایل سال ۲۰۰۰ شبیه بود. حالا بار دیگر با این پدیده مواجه هستیم. این ویروس به نام «Andr/SlfMite-A» خودش را به عنوان یک لینک پیام کوتاه برای ۲۰ کانتکت مهم گوشی شما می‌فرستاد و در ‌‌نهایت اپلیکیشن مخربی را روی سیستم شما نصب می‌کرد. بار دیگر با نسخه جدید به نام «Andr/SlfMite-B» رو به رو هستیم که خودش را به عنوان یک اپلیکیشن گوگل پلاس جا می‌زند در حالیکه قطعا چنین نیست و این یک اپلیکیشن تقلبی و دام است. در ادامه با روش مقابله با این ویروس همراه گجت نیوز باشید .



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , اخبار , برنامه , ,
:: برچسب‌ها: شناسایی , روش مقابله , ویروس اندرویدی Andr SlfMite , خرابی , بدافزار ,

تعداد صفحات : 11
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد


همه چیز از همه جا

نظر شما در مورد مطالب سایت چیست ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس siteiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








Alternative content






RSS

Powered By
loxblog.Com