عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 16 آبان 1393
بازدید : 111
نویسنده : siteiran

دانستنی جالب در مورد اینترنت گاهی بد نیست که با زبان اعداد، مروری بر اینترنت داشته باشیم، پدیده‌ای که سخت وابسته‌اش هستیم:

۱- اینترنت چقدر بزرگ است؟!
گوگل، تخمین می‌زند که در اینترنت ۵ میلیون ترابایت، اطلاعات وجود داشته باشد که معالدل ۵ میلیارد گیگابایت یا ۵ تریلیون مگابایت است. از انجا که مغز انسان ظرفیتی حدود یک تا ۱۰ ترابایت دارد، اگر متوسط ظرفیت مغز را ۵ ترابایت در نظر بگیریم، اینترنت معادل ظرفیت مفز یک میلیون انسان است.



:: موضوعات مرتبط: علمی , فناوری , مقالات , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اینترنت , ترفند , دانستنیها , پهنای اینترنت , کامپیوتر ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 148
نویسنده : siteiran

کنترل دمای خانه با صدای صاحب خانه
یک شرکت انگلیسی ترموستات هوشمندی ابداع کرده است که با صدا فعال می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد دمای خانه را از هر اتاق کنترل کند.
این ترموستات هوشمند با گفتن «سلام» فعال می‌شود و با استفاده از فرمان‌هایی مانند «گرم‌تر کن» و «سردتر کن» کنترل می‌شود. این ترموستات حتی می‌تواند پاسخ دهد و از صاحب خانه بپرسد که دمای اتاق را در چه درجه حرارتی قرار دهد.

این ترموستات که 229 یورو قیمت دارد اولین ترموستات از نوع خود در انگلیس محسوب می‌شود و توسط کارشناسان شرکت «هانی ول» ساخته شده است. این ترموستات پس از نصب فورا صدای صاحب خانه را تشخیص می‌دهد و بر اساس درخواست آنها درجه حرارت خانه را تنظیم می‌کند. این وسیله همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی است و به اپلیکیشن Honeywell Total Connect Comfort متصل می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , مقالات , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ترموستات , ترموستات هوشمند , کنترل دمای خانه با صدا ,
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393
بازدید : 111
نویسنده : siteiran


شارژ تلفن همراه با امواج صوتی محیط اطراف
شرکت ماکروسافت با همکاری پژوهشگران انگلیسی موفق به ساخت ابزاری شدند که قادراست امواج صوتی در محیط اطراف را به دام انداخته و به انرژی الکتریکی تبدیل کند که این دستگاه می‌تواند برای شارژ تلفن همراه مورد استفاده قرار گیرد.
جو بریسکو از محققان این پروژه عنوان کرد: این که بتوان تلفن همراه را برای استفاده طولانی مدت شارژ نگه‌ داشت موضوع بسیار جالب توجهی است که این ابزار می‌تواند انرژی سرگردان در محیط اطراف ما را به دام انداخته و جهت شارژ تلفن همرا به کاربرده شود.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , فناوری , مقالات , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: شارژ تلفن همراه , امواج صوتی , شارژ تلفن همراه با امواج صوتی ,
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
بازدید : 113
نویسنده : siteiran

هفت راهکار برای حضور در صفحه اول گوگل

راه یابی به صفحه نخست گوگل، برای هر کسی که در فضای آنلاین فعالیت می کند، اهمیت دارد.

شناخت بهتر فضای آنلاین

راه یابی به صفحه نخست گوگل، برای هر کسی که در فضای آنلاین فعالیت می کند، اهمیت دارد. قبلاً هم گفتیم که افراد کمی هستند که حاضرند برای جستجو، صفحات دوم و سوم و … را هم نگاه کنند. به همین دلیل، کسانی که در حوزه ی SEO کار می کنند، بخش عمده ای از توجه و تمرکز خود را بر حضور در صفحه ی نخست، متمرکز می کنند.

مثلاً شرکتی که در حوزه ی دکوراسیون داخلی فعالیت می کند و علاقه دارد زمانی که کاربران دکوراسیون داخلی را در گوگل جستجو می کنند، در نخستین صفحه ی نتایج جستجوی گوگل، دیده شود.

روش نادرست این است که یک سایت ایجاد کند و در آن صدها مقاله و مطلب در مورد دکوراسیون داخلی بنویسد. هر دانشجویی را پیدا کرد، پول کمی به او بدهد و چهار یا پنج مقاله جدید هم اضافه کند! احتمال دارد مدیر این سایت خوشحال باشد که مشغول «تولید محتوا» است و انتظار داشته باشد که به زودی جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو پیدا کند.



:: موضوعات مرتبط: فناوری , مقالات , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: صفحه اول گوگل , رتبه بالا , جستجو , seo , Cornerstone , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


همه چیز از همه جا

نظر شما در مورد مطالب سایت چیست ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس siteiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








Alternative content






RSS

Powered By
loxblog.Com