عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
بازدید : 54
نویسنده : siteiran

خلاصه: با خدمات جدیدی که گوگل برای عینک خود آماده کرده است به زودی کاربران قادر خواهند بود با چند حرکت ساده برای دوستان خود پول انتقال بدهند

گوگل در تلاش است تا قابلیت‌های موجود در سرویس کیف گوگل را به عینک دیجیتال خود موسوم به گوگل‌گلس بیفزاید.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: پول , فناوری , چشم , انتقال پول ,
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
بازدید : 60
نویسنده : siteiran

خلاصه: «مرتضی حیدری، مجری تلویزیون که او را با لبخند پر از شرم و حیا و لب‌های غنچه‌ای‌اش در هنگام گفت‌وگو با محمود احمدی‌نژاد می‌شناسیم، سرانجام در سن 45 سالگی ازدواج کرد.

«مرتضی حیدری، مجری تلویزیون که او را با لبخند پر از شرم و حیا و لب‌های غنچه‌ای‌اش در هنگام گفت‌وگو با محمود احمدی‌نژاد می‌شناسیم، سرانجام در سن ۴۵ سالگی ازدواج کرد. او تا این سن به رغم اصرار خانواده همه کیس‌های پرشمار ازدواجی که پیش می‌آمد (به طور میانگین روزی سه مورد) را رد می‌کرد اما پس از پایان دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد، ناگهان خلاء بزرگی را در زندگی خود احساس کرد.»



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , خنده دار , ,
:: برچسب‌ها: طنز , حیدری , خاستگاری , همسر مرتضی حیدری , اخبار ,
تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 59
نویسنده : siteiran

اگر همه کابوس ها، ترس های بچگی، ترس از مکان های مختلف که تا به حال تجربه کرده اید را کنار هم بگذارید بازهم ذره ای از ترسی که در ترسناک ترین خانه دنیا تجربه خواهید کرد نمی شود. "خانه اربابی مک کامی" در کالیفرنیا محلی است که بسیاری با اعتماد به نفس وارد می شوند و از سمت دیگر با داد و فریاد و در حالی که گریه می کنند و مادرشان را صدا می زنند خارج خواهند شد. این خانه همه را در هر شرایطی به بدترین شکل ممکن می ترساند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ایران , گردشگری , جهان , عکس , ,
:: برچسب‌ها: ترسناک , خانه , تیمارستان ,
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 105
نویسنده : siteiran

خلاصه: مثلث برمودا یکی از مرموزترین ناشناخته های قرون اخیر به شمار می آید و تاکنون هیچ توضیح علمی درخصوص آن ارایه نشده است. اکنون در گوشه دیگری از دنیا اتفاقات مشابهی درحال روی دادن است که نتیجه آنها چیزی شبیه اثرگذاری مثلث برموداست.

به گزارش مهر، دانشمندان امیدوارند با مطالعه آنها پی به راز مثلث برمودا ببرند.



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , فناوری , ,
:: برچسب‌ها: مثلث برمودا , کشف , راز برمودا ,
تاریخ : دو شنبه 5 آبان 1393
بازدید : 411
نویسنده : siteiran

راپونزل واقعی پیدا شد! داستان راپونزل را به خاطر دارید؟ راپونزل دختری بود که جادوگری به نام «گوتل» او را مانند یک زندانی پرورش داد و نام «راپانزل» (تربچه) را برای او انتخاب کرد. وقتی دختر به دوازده سالگی رسید، جادوگر او را در قلعه‌ای در اعماق جنگل زندانی کرد که پله یا دری به بیرون نداشت؛ فقط یک اتاق داشت و یک پنجره. وقتی جادوگر به برج می‌رسید فریاد می‌زد: «راپانزل، راپانزل، موهای زیبایت را پایین بینداز تا بیاییم بالا.» در آخر هم این دختر با شاهزاده ای ازدواج می کند و تا پایان عمر خوب و خوش با هم زندگی می کنند.

نکته اصلی این داستان، موهای طلایی و بسیار بلند راپونزل بود که البته به داستان رودابه و زال نیز شباهت بسیار دارد. در شاهنامه نوشته شده است رودابه موهای بسیار بلندی داشت و آنها را پایین می انداخت تا زال بتواند بالا برود.

این همه مقدمه چینی کردیم بگوییم، در عصر حاضر هم دختری 12 ساله با موهای طلایی زندگی می کند که موهای بسیار بلند و فوق العاده زیبایی دارد

  عکس ها در ادامه مطالب 



:: موضوعات مرتبط: علمی , اخبار , جهان , عکس , ,
:: برچسب‌ها: راپونزل , موهای بلند , زیبا ,

تعداد صفحات : 11


همه چیز از همه جا

نظر شما در مورد مطالب سایت چیست ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس siteiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








Alternative content






RSS

Powered By
loxblog.Com